Samesugas + The Fuzzbombs

Maio 18, 2012

Samesugas (Punk/Rock, Galiza) e The Fuzzbombs (Rock, Garage, Galiza)

Os Samesugas venhem de Compostela apresentando o seu novo disco “They Are Out There”, o melhor dumha carreira de mais de 12 anos com centos de concertos e montes de referências editadas em todos os formatos e desde selos de todo o mundo, desde Argentina a Alemanha ou desde Japom a Finândia.

As coordenadas musicais dos Samesugas estam, como sempre, em torno ao punk e ao rock´n´roll, e neste novo trabalho podemos encontrar influências power-pop, garage ou incluso hardcore, estilo no que os seus membros forom criados na década dos ’90 e do que conservam a energia e o espírito “Do It Yourself” (fai-no ti mesmo). Assi, o disco sae através de Lixo Urbano, editora ligada intimamente ao grupo que leva funcionando no underground galego desde 1994. Foi gravado nos estúdios Bonham da Corunha e masterizado por Mike Mariconda, um productor clássico do garage-punk americano.

Venhem acompanhados polos corunheses The Fuzzmbobs, cinco forajidos armados de guitarras fuzz e amplis de velhas lámpadas que levam um tempo juntando-se num soto cheio de mugre e sujeira para interpretar algumhas das suas músicas favoritas de clássicos de garage revival. Todos eles som cans velhos no rock’n’roll cascarilheiro e tenhem tocado noutras bandas como Thee Virus, Minapolaris, Sivaritas,… Acabam de gravar um EP com três temas próprios e umha verssom do Cry, Cry, Cry dos Unrelated Segments.

Máis info das bandas:

http://samesugas.com

http://thefuzzbombs.bandcamp.com

http://www.myspace.com/thefuzzbombsband

Concerto da Rede Galega de Müsica ao Vivo.

AXENDA

22:30 h.
sala Aturuxo, Bueu.
8 €