Organizada pola Sociedade Cultural e Desportiva (SCD) do Condado
A Sociedade Cultural e Desportiva (SCD) do Condado celebra umha homenagem a José Afonso polo vintecinco cabodano do seu passamento, que se cumpriu em fevereiro. O ato vai-se celebrar neste sábado, 28 de abril, na semana da Revoluçom dos Cravos, na que o Zeca foi protagonista ao ser usada a sua cançom Grândola, Vila Morena como senha para o arranque da mesma. A SCD quer reconhecer, também, ao MFA e ao povo português nesta homenagem.
A figura de José Afonso e a sua relaçom com a Galiza vam-se retrarar numha mesa redonda com amigos do Zeca e militantes da esquerda portuguesa. Desde as 18:30 falarám nas Covas de Dona Urraca o membro da Associação José Afonso (AJA) Xico de Carinho, o amigo e companheiro do cantor Suso Iglesias (que organizou unha homenagem ao Zeca em 2007 em Ponte Vedra, para ser emitida na TVG) e o militante do PCP e concelheiro em
Valença do Minho Alípio Nunes.
Antes, desde as 17:00 haverá umha festa infantil no recinto da muralha, acompanhada de jogos populares e outras actividades de lazer.
Na tardinha, depois da mesa redonda, actuará um grupo de gaitas para amenizar a hora dos vinhos, ao ar livre, diante da Casa do Conde. E será na Casa do Conde onde se sirva umha ceia com posterior actuaçom de O Leio e De Outra Margem. Ambos grupos vam interpretar repertório do José Afonso e das músicas populares galega e portuguesa.
A entrada para a ceia-concerto tem um custo de 12 euros, que se reduzem a cinco no caso de acudir só à actuaçom musical. As entradas podem-se reservar na web scdcondado@scdcondado.org.