nota.
Noite Portuguesa: Golden Slumbers + CoMcORdAs
● CoMcORdAs | Gipsy, swing, jazz Rede galega Outonalidades
António Prieto: guitarra solo; Gonçalo Rafael: viola baix; Gil Duarte: guitarra ritmo.
O swing, o jazz e os ritmos ciganos são alguns dos géneros de música que englobam o espectáculo do CoMcORdAs que, pelo facto de tocarem apenas instrumentos de corda, não deixam de surpreender através dos recursos destes, do palco minimalista e acolhedor. Constituído por António Preto na guitarra solo, Gonçalo Rafael no baixo acústico e Gil Duarte na guitarra ritmo, formam o grupo em julho de 2006 com o intuito de divulgar estes géneros musicais.
● Golden Slumbers
Catarina & Margarida Falcão: guitarras, voces; António Vasconcelos: batería; David Santos: baixo; Zé Guillerme Vasconcelos: teclados.
Despois do bo recibimento para o seu EP de estrea I Found the Key e dun nomeamento na categoría de Artista Revelação nos Portugal Festival Awards 2015, Golden Slumbers, o popular dúo das irmás Catarina e Margarida Falcão, presenta o seu primeiro álbum de longa duración, The New Messiah. Da felicidade e da euforia ao desánimo e a melancolía, a negación, «New Messiah» , o tema que dá título ao disco, narra os diferentes estados de espírito dunha alcohólica. As Golden Slumbers comezan así o segundo capítulo, non tan doce, da súa aínda curta existencia.