Felipe José “Circvlar Mvsica”

Outubro 30, 2014

nota:
O músico de Minas Gerais Felipe José presenta Circvlar Mvsica en Compostela, o seu último proxecto multiinstrumental no que contará coa colaboración co tamén brasileiro Maurício Ribeiro na guitarra e o músico local compostelán Ariel Ninas á zanfona.

O concerto será este xoves 30 de outubro ás 20 h na Galería Metro (Calderería 50) para un público reducido de 35 persoas. Serivirase un viño espumoso galego na sala.

Este concerto é unha parcería entre aCentral Folque e a Galería Metro.

Felipe José: violoncello, guitarra, frauta, loops
Maurício Ribeiro: guitarra
Ariel Ninas: zanfona

Circvlar Mvsica:
O álbum é instrospectivo, porén extemporáneo, o disco CIRCVLAR MVSICA é un convite á escoita intimista, permeado de paisaxes sonoras e temas en forma canción. Todas as composicións presentan algún tipo de circularidade formal.

O show reflete a concepción circular do disco. Algúns temas son construídos en forma de loop polo artista, no escenario. A partir dunha base recorrente, extractos sonoros son adicionados cuidadosamente de modo a compor texturas cargadas de posibilidades musicais.

Os músicos aos poucos van integrándose na confecção destas texturas, con bastante liberdade de improvisação. Conxugadas cos temas que utilizan o recurso do loop, outras composicións son presentadas en trio.

BIO:
Felipe José é multinstrumentista, músico desde os 11 anos de idade. Graduado em Composição Musical e Mestre em Improvisação Coletiva pela UFMG, integrou o Grupo RAMO e a Itiberê Orquestra Família, dedicando-se à práticas musicais diversas, como música antiga e de concerto, música popular brasileira e música espontânea.

Já se apresentou em diversos países da América, Europa e Ásia, recebeu prêmios de arranjo e composição (BDMG Instrumental 2008), bolsas de estudo no exterior (III Youth International Music Festival – San Francisco 2008), prêmios de produção (Projeto Pixinguinha 2009). Realizou residências artísticas em Canudos, Bahia (Interações Estéticas FUNARTE – 2010), Belo Horizonte (Centro Cultural UFMG – 2013) e no Monastério Karma Drubey, em Trongsa, Bhutan – 2012.

Compositor de leque aberto, já com trilhas para teatro, dança e cinema, além de música orquestral e canção. Em 2013 fundou o Coletivo Distante, grupo dedicado à prática de música espontânea; e lançou seu primeiro disco autoral, CIRCVLAR MVSICA, produzindo de forma independente.

O show:

CIRCVLAR MVSICA é o primeiro disco de FELIPE JOSÉ, músico multinstrumentista e compositor de leque aberto.

O álbum possui 8 faixas instrumentais que mostram uma faceta leve e acessível da produção musical do compositor. Instrospectivo, porém extemporâneo, o disco CIRCVLAR MVSICA é um convite à escuta intimista, permeado de paisagens sonoras e temas em forma canção. Todas as composições apresentam algum tipo de circularidade formal. O disco foi masterizado no estúdio Monteverdi por André Mehmari. Todos os intrumentos presentes no álbum CIRCVLAR MVSICA foram gravados e mixados por Felipe José nos estúdios CasAzul e Jardim Flores.

O show reflete a concepção circular do disco. Alguns temas são contruídos em forma de loop pelo artista, no palco. A partir de uma base recorrente, extratos sonoros são adicionados cuidadosamente de modo a compor texturas carregadas de possibilidades musicais.
Os músicos aos poucos vão integrando-se na confecção destas texturas, com bastante liberdade de improvisação. Conjugadas com os temas que utilizam o recurso do loop, outras composições são apresentadas em trio.

Além das faixas do disco, outras músicas do compositor também fazem parte do show, que tem duração aproximada de 60 minutos.

para OUVIR no SoundCloud:

para VER no YOUTUBE:

AXENDA

20:00 h.
Galería Metro, Santiago de Compostela.