portada
       concertos
       novas
       discos
       crónicas
       artistas do país
       webs amigas

          actualizacións
20/09/2018
Cantos na Maré inicia unha nova etapa cun festival que terá lugar do 11 ao 14 de outubro en Pontevedra
19/09/2018
American Autumn Son Estrella Galicia pecha o cartel da súa X edición en Ourense, Madrid, Coímbra e Santiago de Compostela.
13/09/2018
Hoxe sae á venda 'Cuadrilla de Pepa a Loba' o libro que conta os 25 anos de historia de Heredeiros da Crus
06/09/2018
comunicado das Asociación Galega de Salas de Música ao Vivo sobre o acceso ás salas de música ao vivo sobre o acceso de menores de idade ás salas de concertos galegas
06/09/2018
Tanxugueiras "Tanxugueiras"
07/08/2018
Marem Ladson "Marem Ladson"
Ribeiro Son de Viño presenta o cartel da súa V edición: O Sonoro Maxín, Esteban y Manuel, Marem Ladson, Bifannah, Pardo e Baiuca


nota:

Volve Ribeiro Son de Viño. Único festival de Galicia que combina música en directo con degustacións de viños da Denominación de Orixe Ribeiro no entorno máxico da praia da Barrosa, en San Vicente do Mar.

O Sonoro Maxín, Esteban y Manuel, Marem Ladson, Bifannah, Pardo y Baiuca poñerán música aos viños de Adega Sameirás, Adegas Deseu, ALBERTE, Eduardo Bravo, Vinos Antonio Montero e Viña Costeira, o próximo 14 de xullo no Náutico De San Vicente Do Mar

Como novedad este año la fiesta continúa tras los conciertos con la pinchada de dos Djs de excepción, Luis Basilio de la conocida banda madrileña Los Nastys y Antía Van Weill, bajista de Bifannah.

Ribeiro Son de Viño es el único festival de Galicia que combina música en directo con degustaciones de vinos de la Denominación de Origen Ribeiro, en el entorno privilegiado de San Vicente do Mar. Por quinto año consecutivo volverá a traer a este rincón costero de fama internacional lo mejor de sus tierras y de sus gentes, que estarán representadas a través de los vinos D.O. Ribeiro y sus bodegueros.

Durante todo el evento, que comienza a las 13.00 h. y se extiende hasta las 5.00 de la mañana, los responsables de algunos de los mejores vinos de la D.O. Ribeiro estarán a disposición de todos los asistentes para guiarles en las degustaciones y conversar sobre la variedad y diversidad que esta zona ofrece, siempre con un denominador común, la calidad y sus variedades de uva autóctonas.

Las confirmaciones musicales apuestan por algunos de los artistas gallegos que viven su mejor momento.



Escoitar Abrete de Orellas nas ondas
vitaminasparaogalego
folmusica
musicosaovivo
Manifiesto la cultura no es un lujo
apoio o Ateneo