portada
       concertos
       novas
       discos
       crónicas
       artistas do país
       webs amigas

          actualizacións
07/08/2018
Marem Ladson "Marem Ladson"
02/08/2018
O Casa SonRías combina música, gastronomía e audiovisual o sábado 4 de agosto en Bueu
02/08/2018
Uxía e Rodrigo Romaní encabezan a delegación galega dun Interceltique que en 2019 pode ter sabor galego
31/07/2018
festival Sinsal de San Simón, crónica do venres 27 e sábado 28 de xullo de 2018.
30/07/2018
O Feito a Man regresa do 1 ao 26 de agosto cunha 15ª edición con case 70 espectáculos
13/07/2018
hoxe comeza a 34º Mostra de Teatro Internacional de Ribadavia, con Pippo Delbono, Blind Summit Theatre, Laila Rippol, Marianella Moreno, A Panadaría ...
The Gramophone Allstars Big Band “Maraca Soul”


Desde a provincia de Girona chega un proxecto que mestura ska e jazz con soul, funk ou rhythm & blues. Editaron o primeiro álbum en 2008 e co cuarto (“Jazzmaica”, Bankrobber 2014) ampliaron o formato a unha big-band suntuosa de máis de quince compoñentes: trombóns, saxofóns, frauta traveseira, trompetas, guitarra, piano, bongos e 3 vocalistas femininas. Malia a dificultade loxística e económica de mover tanta xente, deron o salto a máis de 60 concertos, incluída a Asia. Baixo a dirección musical do saxofonista Genís Bou, este “Maraca soul”, editado no outono de 2017 e máis latino e caribeño segundo eles, recrea cancións de diferentes procedencias e estilos coma boogaloo, ska da vella escola, funk de New Orleans ou calypso.

Nunha festa sonora elegante e colorida revisan e/ou versionan cancións máis ou menos populares ou agochadas do portorriqueño Ray Barretto (“The soul drummers”), de Stevie Wonder (“Don’t you worry ’bout a thing”), do cantante de calypso Mighty Sparrow (“Ah diggin’ horrors”), do dúo xamaicano The Blues Busters (“I don’t know”) e dos estadounidenses The Slackers (“Treat Me Good”). Nun traballo cunha dose didáctica salientábel menciónanse outr@s intérpretes que popularizaron cancións alleas: Nina Simone (“I Wish I Knew How It Would Feel to Be Free”), Harry Belafonte (“Jamaica Farewell”), e o trio The Dixie Cups (“Iko Iko”). Pechan, iso si, cun tema propio: Lluc Casares, saxofonista da banda, asina “Tommy’s spaceship” inspirado polo saxofonista Tommy McCook.da banda de referencia The Skatalites, tamén versionada con “Hot Cargo”.

Máis que outra colección de versións, este álbum é un exercicio notábel de relecturas traballadas e interpretadas por un bo feixe de músicos da nova escea do jazz catalán e cantadas por tres vocalistas estupendas. De seguro que os seus directos son triunfadores.

Pepe Cunha, 11-febreiro-2018



Escoitar Abrete de Orellas nas ondas
vitaminasparaogalego
folmusica
musicosaovivo
Manifiesto la cultura no es un lujo
apoio o Ateneo